torsdag den 19. november 2015

Papirsjov.


Papirsblomster er det helt nye hit for mig herhjemme. Kun fantasien sætter grænser for hvilke smukke og farverige blomster, der kan fremtrylles. Jeg bruger dem i vaser, som fin pynt på gaver, i kranse, som pynt på min kubusstage og faktisk alle de steder jeg lige kan finde plads til en lille en.

Jeg stødte første gang på blomsterne på instagram, hvor @hoensering havde lavet nogle meget fine eksemplarer, efter at have været på workshop hos Rie Elise Larsen. Og lige præcis Rie har jeg snakket lidt med i det seneste, og vi er blevet enige om, at vi må kunne formidle lidt papirssjov sammen...

Rie har tegnet nogle anvisninger til hvordan, de fine blomster kan laves, og snart har vi et indlæg klar, hvor vi laver en DIY ud i papirsblomsternes kunst, samt linker til materialer og diy videoer.

Jeg må indrømme, at jeg blev en anelse starstruck og lige måtte knibe mig selv i armen, da Rie ringede, for hun er virkeligt en af de mest inspirerende kvinder udi papirkunstens DIY og kreativitet, og hun har igennem efterhånden en del år været en stor inspirationskilde for mig. Da ungerne var små, købte jeg Ries designpapir, fugle, ugler og stjerner, og hvert år til jul finder jeg hendes fine Julebog frem, så det var helt bestemt ikke "fru hvem som helst", der ringede til mig...

Jeg er ret sikker på, at I er nogle stykker derude, som også er vilde med Ries arbejde, og som også vil elske at lege med papir og materialer på helt nye måder... Det håber jeg ihvertfald I vil, for det er virkeligt sjovt, og de større børn kan også være med...

Vi vender stærkt tilbage med diy og inspiration snarest.. Indtil da kan I se med hos Rie på Instagram, hvor hun rundhåndet deler ud af hendes fine ideer her @rieeliselarsen

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

HVor er de bare rigtige fine - så fyldt med deltaljer - glæder mig til at se jeres diy

Anna sagde ...

Hvor er de fine! Jeg vil glæde mig til en diy.

Kh
Anna