søndag den 11. oktober 2015

Glimt og ferie.


Godt nok skriver vi oktober, men her var lidt glimt fra en fin september...

Snart tager vi hul på efterårsferien. Imorgen mandag skal jeg arbejde, men derefter holder jeg helt fri resten af ugen, med min mand og ungerne, og jeg glæder mig...

Ferien byder på stille gode dage i sommerhuset, med den obligatoriske efterårsferietur i biografen og en indkøbstur til Thise mejeri, hvor vi skal fylde posen med alle de bedste øko oste og mejeriprodukter. Vi skal gå nogle ture, finde sten ved stranden, og måske flyve med den store drage, hvis det blæser. Jeg har strikketøjet med, og jeg satser på at få strikket en djævlehue med pelskvast til min venindes fine lille Vilma, der snart skal døbes.
Vi skal på nogle ture ud i det blå, men vi har ikke helt bestemt hvorhen endnu.

Det bliver så rart med den efterårsferie...

2 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Det lyder super hyggeligt....... God ferie.....

Anna Marie Weinreich sagde ...

Ser dejligt ud :)